• atakum

    94.
    net olarak ülkede en yaşanılabilir ilçedir.
    kimsenin kimseyle işi yoktur, herkes modern ve güleryüzlüdür.
    bugün hava göt kesiyor, o da olmasa şahane olacak ama olsun o da bir renk..
    3 ... kiralik panda
  • porsche u suyla çalıştırmaya çalışan şarkıcı

    2.
    olm bu kadın porsche sahibi.
    arkadaşlar umudunuzu yitirmeyin, çok güzel şeyler yapıcaz bu hayatta, valla bak.
    11 ... kiralik panda
  • sünnet barbarca ve aptalca

    29.
    din diye yutturacaklar diye bana laf atmış bir de.
    bırakın bu ılımlı islam zırvalarını da dininizi tanıyın, pisliklerinizle yüzleşin.
    aslında o ayette öyle demiyor, aslında bunu demek istememiş, aslında din böyle bir şey değil diye siz insanlara riyakarlık yapıyorsunuz.
    aynen böyle bir şey işte din.
    kafasına göre herkesin bir şeyler eklediği, kendince anlamlar yüklediği ve temelinde zorbalık yatan bir kurallar bütünü.
    de haydi..
    1 ... kiralik panda
  • sünnet barbarca ve aptalca

    24.
    adı sünnet, kendisi farz amkdumun memleketinde.
    çükleri rahat bırakın.!
    1 ... kiralik panda
  • amına kodumun kedileri

    17.
    sen kedimin çükünü ye aç karnına dedirten isyan.
    1 ... kiralik panda
  • uludağ sözlük düzelene kadar yazmama kararı

    66.
    uzun zamandır elim gitmiyordu kullanıcı adımı girmeye.
    işim gereği sürekli bilgisayar başındayım ve her zaman bir sekmede açık duran uludağ sözlük inanılmaz saçmalamaya başlamıştı artık ve keyif almıyordum entry girmekten.
    kendimce bir direniş olarak yazmadım yaklaşık 6 ay kadar bir süre.
    3-4 gün önce tekrar gireyim dedim, takip ettiğim yazarları özledim, şöyle bir göz gezdireyim dedim.
    ameliyat olacağı için çok heyecanlı olan bir dostumuza baktım ilk önce sağ salim devam ediyor mu diye, ediyormuş çok mutlu oldum.
    4-5 yazar arkadaşa tekrar gördüğüm için ne kadar mutlu olduğumu anlatan mesajlar attım.
    yeniden takip etmeye başladım yazılanları ancak görüyorum ki değişen en ufak bir şey yok.
    tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış çok doğru ancak bokunuzda boğulun diyerek yine yavaş yavaş kaçacağım buralardan.
    vicdanımı, sakinliğimi, insanlığımı kaybetmeye başlıyorum bu trolllere cevap verirken ve bunu kendime yapmayacağım.
    25 -1 ... kiralik panda
  • sözlük erkeklerinin boyu kilosu işi yaşı ili

    182.
    cam açsana.
    ... kiralik panda
  • sirk gösterisinde aslanla kaplanın ata saldırması

    3.
    serengeti gibi sirk mi olur amk!?
    ayrıca hayvanların sömürüldüğü bütün gösteriler yasaklansın artık, insanlık olarak bir şeyleri sömürmeye doyamadık yaa.!
    ... kiralik panda
  • japon pornosu

    106.
    japon pornosu
    1 ... kiralik panda
  • zungle

    1.
    giyilebilir teknoloji konusunda gelinen son noktalardan biri olan cihaz.
    ses dalgalarını titreşime çeviren bir aparatın monte edildiği bu güneş gözlüğü deneyen kişilerde enteresan tepkilere sebep oluyor.
    hayatımda ilk defa yüzsüzlük yapıp doğumgünü hediyesi olarak istedim yakın çevremden beyaz çerçeve, yeşil cam olanını.

    https://www.zungleinc.com/
    ... kiralik panda
  • o işler o kadar kolay değil

    2.
    google kurulurken bile söylendiğine inandığım çok bilmişlik cümlesi.
    - abi bi site kurduk, aradığın her şeyi bulabileceksin içinde.
    - o işler öyle kolay değil yeenim.
    - abi piyasa değerimiz 3 milyar dolar.!
    - öyle yeenim işler değil o kolay.
    1 ... kiralik panda
  • kız çocuğum olacağına ölürüm daha iyi

    544.
    mayıs ayında kızım doğacak.
    keşke ölseniz de sizinle aynı ortamda büyümese.
    bir insanın ölümüne üzülmeyecek kadar körelttiniz bizi, yazık..
    3 ... kiralik panda
  • sözlük erkeklerinin berbere ödedikleri ücret

    245.
    23 aydır ödemediğim ücrettir.
    saçlarımı uzatıyorum, sakal düzeltme işini de makineyle kendim yapıyorum ohh mis.
    1 ... kiralik panda
  • yol yapıp benzin fiyatını arttırmak

    4.
    ama yol yaptı..
    adam çalıyor ama çalışıyor.
    bi de istediğimiz eczaneden ilacımızı alabiliyoruz, o çok büyük kolaylık yav..
    1 -1 ... kiralik panda
  • lunar force

    2.
    nike'ın sneaker tarzdaki ayakkabı modelidir.
    çok iyi, çok hoş da güzel kardeşim insan biraz fiyat konusunda makul olur.
    motorlu taşıtlar vergisinin 2. taksidini nasıl yatırayım ben sana hee de bana!?

    lunar force
    -1 ... kiralik panda
  • sevgilinizin ayağını yıkar mısınız

    2.
    kardeşim yalayacağım diye yolunu yapmana gerek yok.
    bırak kendi yıkasın, ne bu böyle ön sevişme gibi..
    -1 ... kiralik panda
  • 15 ocak 2018 şahsıma saldıran köpek rezaleti

    5.
    bireysel silahlanmanın artık gerektiğinin kanıtıdır.
    sıkacaksın bacaklarına 2 tane, bir daha çantalarını alıp durağa falan gidemeyecekler..!
    2 ... kiralik panda
  • erkeklerin içinde nefes alan kızın namusu

    2.
    nefes alsın yeter psikolojisindeki erkek ortamında oldukça tehlikede olan namustur.
    adam rulman s.kiyor amk, kıza acır mı!?
    ... kiralik panda
  • sokakta ümmet açken it köpek beslemek

    48.
    köpekten değerli hissettiren nedir!?
    ikiniz de canlısınız, ikiniz de nefes alıyorsunuz ancak o senin gibilerin yerine herhangi bir varlığa zarar vermeden, yaşayıp gidiyor.
    sizin gibi ümmet açsa, bir lokma verenin izzet-i ikramını s.keyim.!
    diğer ümmeti de takma kafana, bir elin verdiğini diğeri görmez.
    7 ... kiralik panda
  • dilek özçelik

    82.
    gün itibari ile hayatını kaybeden gencecik kız.
    darmadağın oldum şu an.!
    3 ... kiralik panda
  • yeni şeyler getiriyorum