• dinci şeriatçıyım homofobiğim ataerkil sistemciyim

    4.
    şu kadar yazılan şeyden sonra sadece kendini cinsini sikmekle ilgilenen zihniyete ne anlatacağız arkadaşlar!?
    6 -1 ... kiralik panda
  • valyrian çeliği

    2.
    valyria şehrinde yetişen sanatçıdır.
    hercai şarkısıyla gönülleri fethetmiştir bir dönem.
    1 ... kiralik panda
  • dinci şeriatçıyım homofobiğim ataerkil sistemciyim

    2.
    diye bağırdı sığır adam..
    8 -3 ... kiralik panda
  • simit peynir çay üçlüsü

    3.
    finalde debriyaj-fren-gaz üçlüsünü yenerek şampiyon olmuştur.
    ... kiralik panda
  • sol frame deki 7 nci başlığı zall ile uyarlamak

    15.
    vodafone arena zall'ın değil.
    1 ... kiralik panda
  • muhabbeti sarmayan muhabbet kuşu

    7.
    yeni bir yazar sandım ama gerçekten kuştan bahsetmiş herkes.
    benim nickaltımda bu kadar yorum yok amk.
    1 ... kiralik panda
  • sahibinden com

    465.
    aracım tertemiz aile arabasıdır yazıyor, tramer sorguluyorsun 18 bin lira hasar çıkıyor.
    lan amk meteor mu düştü arabaya!?
    dürüst satıcı bulma ihtimalinizin oldukça düşük olduğu sitedir.
    bu arada aracın yürürü muhayyermiş, dosta da gider ayrıca..
    ... kiralik panda
  • rüya daki inanılmaz mantık hatası

    2.
    hocam aynı sorun bende de vardı.
    yonga altındaki soğutucu jelden kaynaklıymış, onu yeniledim ve düzeldi.
    ayda 2 defa kasa içi fanı temizlemeyi de ihmal etme sakın.

    intel pentium i5
    radeon f950gtx 4 gb ekran kartı
    asus blx motherboard
    lts sıvı soğutmalı kasa
    1 ... kiralik panda
  • duman konserinde duman abi diye bağırmak

    5.
    -amcan nerede yaşıyor?
    -bayern münih'te.

    demişti eski mahallemizdeki ufaklık.
    vay be büyüdü de duman konserine gitti demek ki.
    1 -1 ... kiralik panda
  • evrim varsa aptal insanlar neden var

    3.
    evrim var daha işte adı üstüne.
    aptallar evrim süresince elenerek zekilere evriliyor.
    bundan 10 bin sene sonra aptal kalmayacak belki de.
    2 ... kiralik panda
  • en hayalperest burçlar

    1.
    kova burcudur.
    diğerlerinin hayalleri, kovanın gerçeğidir.
    1 ... kiralik panda
  • hayvan gibi bira içen erkek

    1.
    yeni nesille beraber giderek kaybolan erkek tipidir.
    5 kişi dışarı çıkıyor, keyifli vakit geçirilecek belli ki; o 5 kişinin verdiği sipariş 5 fıçı bira oluyor.
    lan güzel kardeşim çıkmışsın şıkır şıkır, 2 kokteyl iç de kafan olsun be.
    -1 ... kiralik panda
  • kanada dan türkiye ye tatile gelmem

    2.
    gelme kardeşim tabi ki, gelme.
    cümlenin diğer anlamını düşünmek istemiyorum.
    ... kiralik panda
  • ben sözlüğün en güzel yazarıyım

    1.
    burayı yıkarlar.
    3 ... kiralik panda
  • evgeny grinko

    139.
    ağzında caarasıyla piyanosunu çalıyor ya, lan adamsın diyorum içimden..
    1 ... kiralik panda
  • sırp bir erkekle sevişmek

    1.
    o kadar olacak, baksana ne biçim seks dönmüş.
    adonisi de sixpacki de aklına getirebilmesi bile başarı..
    ... kiralik panda
  • sıçarken sevgiliye yakalanmak

    2.
    bıraktığınız şey bir cumhuriyet sucuğu gibi bir şeyse başa gelebilecek ayrılma hadisesidir.
    normal boklarda en fazla tiksinilinilir, 2 güne unutulur.
    ... kiralik panda
  • diyanetin 7 milyar bütçeyi tüketmesi

    2.
    tek maça bütün parayı yatırdılar da kupon mu yattı ne oldu amk!?
    nasıl biter o kadar bütçe!?
    yeni din bulsak o kadar tutmazdı.
    3 ... kiralik panda
  • gavs vs jaws

    2.
    jaws din sömürüsü yapmıyo en azından, acıkıyor, yiyor amk..
    2 -1 ... kiralik panda
  • menzö

    1.
    bundan 30 sene sonra menzilcileri devlet kademelerinden temizlemek için yapılacak operasyonda verilecek örgüt ismi.
    1 -1 ... kiralik panda
  • yeni şeyler getiriyorum